علت ارزان بودن بلیط هواپیماهای داخلی در تابستان
نوشته شده توسط : admin

 بلیط هواپیماهای داخلی در تابستان

 

شاید این سوال در ذهن بسیاری از افراد نقش بسته باشد که چرا اکثرا بلیط های داخلی در فصل تابستان از قیمت پایین تری به نسبت دیگر فواصل به فروش می رسند. با مراجعه به سایت های داخلی و یا مراکز معتبر فروش بلیط های هواپیمایی می توان شاهد ارزان بودن قیمت آنها بود که عوامل بسیار زیادی بر این امر دخیل می باشند که از بین آنها می توان به تمایل اشخاص به سفرهای خارجی در تعطیلات تابستان اشاره نمود. مردم کشورمان علاقه زیادی به سفر و گردش دارند و سعی میکنند نهایت استفاده را از تعطیلات خود برده و به مسافرت های داخلی و خارجی کوتاه مدت و طولانی مدت بپردازند. به دلیل تعطیلی مدارس و برخی از مشاغل در فصل تابستان فرصت مناسبی برای اشخاصی که به استراحت نیاز دارند بوده تا بتوانند به دور از مشغله و کار های روزمره مدتی را به خوش گذرانی و لذت بردن از دنیای اطراف اختصاص بدهند. برای مسافرت روش های گوناگونی وجود دارد که اشخاص مطابق خواسته و تمایل خود یکی از آنها را بر می گزینند. از جمله این روش ها میتوان به مسافرت هوایی، مسافرت زمینی، مسافرت دریایی و مسافرت های داخلی که با روش های نام برده انجام میپذیرد اشاره نمود. کمی با این شهر ها و نرخ آنها آشنا شویم:

 

 

جزیره بزرگ و زیبای قشم

قشم یکی دیگر از شهر های زیبای  کشورمان می باشد که افراد زیادی تمایل دارند تا مسافرت های کوتاه و چند روزه خود را به همچین شهری اختصاص بدهند قشم سالانه پذیرای مهمانان خارجی زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد اما در تابستان به دلیل گرمای سر سام آور و طاقت فرسای این مناطق تا حدودی از مسافران کاسته که همین امر خود عامل تاثیر گذار و مهمی بر کاهش رزرو بلیط هواپیما قشم در این فصل بوده است. دمای هوای این جزیره در فصل تابستان به 46 درجه سانتی گراد هم خواهد رسید. گرم ترین دمای هوای قشم در تیر ماه الی شهریور ماه میباشد که تعداد مسافران در این ماه ها بسیار کم میباشد.

 

  

شهر زیارتی مشهد و حرم امام هشتم

اشخاص زیادی سالانه در داخل و خارج از کشورمان به این شهر پربازدید و زیارتی سفر میکنند. اغلب مسافرینی که به این شهر زیبا و مقدس سفر میکنند برای زیارت حرم امام رضا بوده که همین امر موجب شده تا همچنان مسافرین زیادی در فصل تابستان به این شهر روی بیاورند و با توجه به این امر که سریع ترین روش برای مسافرت امروزه از طریق هواپیما ها صورت می پذیرد به بازار فروش بلیط های هواپیمایی با قیمت های مناسب رونق فراوانی بخشیده است. بیشتر مسافرینی که به مشهد سفر میکنند از پایتخت کشورمان بوده و بلیط هواپیما تهران مشهد فروش بیشتری نسبت به سایر نقاط کشور دارد. از شهر مشهد بر خلاف جزیره قشم، به دلیل پربازدید بودن و به خصوص تعطیل بودن مدارس در فصل تابستان نمیتوان انتظار فروش بلیط هواپیما ارزان را داشت. اما با این وجود از تعداد مسافرین و زائران حرم امام رضا (ع) کاسته نمیشود و همیشه در جایگاه پربازدیدترین شهر ایران قرار دارد.

 

 

 

جزیره زیبا و دیدنی کیش

این جزیره همانند قشم طرفداران زیادی دارد اما همانند قشم دارای آب و هوای بسیار گرمی در فصل تابستان بوده که موجب کاهش مسافرین شده و همانطور که در متن بالا بازگو نمودیم این امر تاثیر مستقیمی بر نرخ بلیط های هواپیمایی داشته، البته ناگفته نماند که در فصل تابستان به دلیل طولانی بودن زمان تعطیلات و داشتن فرصت بیشتر برای تفریح افراد زیادی ترجیح می دهند تا با خودرو شخصی خود به مسافرت رفته که دلیل دیگری بر کاهش قیمت بلیط هواپیما داخلی به خصوص این مناطق می باشد. بازدید کم جزیره کیش در اواسط تابستان موجب ارزان تر شدن اجناس و مراکز گردشگری و تفریحی شده است.

 

 

اصفهان نصف جهان

اصفهان که به نصف جهان لقب گرفته است جدای از مسافرین خارجی سالانه پذیرای تعداد بیشماری از توریست های خارجی بوده که از نظر گردشگری از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد بخصوص در فصل تابستان زیرا فرصت بیشتری را به اشخاص داده تا بتوانند بیشتر با فرهنگ و ماطق دیدنی آن آشنا شوند.اصفهان دارای مناطق دیدنی بسیار زیبایی است که از میان آنها می توان به میدان نقش جهان، چهل ستون، کلیسای وانک و پل خاجوو... نیز اشاره نمود. قیمت بلیط هواپیما اصفهان متغیر است و تفاوت چندانی با فصل های دیگر ندارد.

 

 

 

 

قطعا یکی از دلایلی که موجب نوسان قیمت های بلیط هواپیما میشود تعطیلی مدارس است. اما نمیتوان گرم بودن برخی نقاط کشور مانند کیش و قشم را نادیده گرفت. بهترین فصل برای رفتن به این مناطق گرمسیری تعطیلات نوروز میباشد و این نوع مناطق در تابستان گرمای طاقت فرسا و غیرقابل تحملی دارند.

 




:: برچسب‌ها: رپورتاژ آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سئو
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور استانبول
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

تور ترکیه
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

خرید بلیط هواپیما
خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

برش لیزری فلزات
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com